My photo
klang, selangor, Malaysia
aku suzila..dok at klang..agak berat dan kurang ketinggian..hahahaha aq suke kebebasan dan ketenangan..x ske sgt kuar panas2..lebih selesa kuar malam2 sbb sejuk ckit..

Tuesday, November 9, 2010

surprise...!!!!!

tadi last paper.....aq terus kol ayah aku cakap nak balik ari ni....aku wat permintaan suwo mak aq masak sipot sedut...ayah aku cakap ok....pastu x lame pastu...aku kol ayah aku...ayah cakap siput xde...sok baru ade..aku tanye ayah,mak aku de maaak pape x ari ni..ayah cakap mak masak ayam..tapi x banyak..mayb mak masak tok diowg2 je...aku fkir2...aku balik sok je la..
malam ni leh jalan2 ngan faridd...aku kol ayah aku balik..aku cakap aku x jadi balik ari ni...pastu aq ajak faridd kuar...faridd plak kne balik umah sebab ibu da kol suwo balik..sedih gak....nanti nak kat sebulan x dapat kuar malam ngan dye...hmm...so aq decide nak balik je malam ni...konon nak bagi surprise kat mak aq...kol 8.45 aku da kat ktm batu 3...naik train sampai telok pulai..pastu aku kol ayah suwo amik..ayah aku terkejut..pastu aq da sampai umah je...lauk xde...aq nak makn pe..adooi...gare2 nak bagi surprise...xde lauk aku nak makan....aduuuyyaaiii.....

No comments: