My photo
klang, selangor, Malaysia
aku suzila..dok at klang..agak berat dan kurang ketinggian..hahahaha aq suke kebebasan dan ketenangan..x ske sgt kuar panas2..lebih selesa kuar malam2 sbb sejuk ckit..

Sunday, August 28, 2011

pengorbanan ayah setanding dengan mak..


aq kje kat kfc tapi kontrak 9 hari...smpai habis raya..hari ni aku shift mlm....balik pkol 12..tapi malam ni hujan lebat giler...aq ade simpan payung kat tmpat kje aq...tapi jenis yang lipas...so tak brape stabil...aku takot nak balik pakai payung tu..kang tak pasal2 tercampak kne angin....
aq ngan mmber2 tggu kat luar masing2 tunggu hujan reda..ade yag balik naik motor..ade yang jalan kaki balik ke rumah..aq jalan kaki sebab rumah aq 5 minit dari rumah....lame jugak lah menunggu...aku dengan member aq pakat nak redah je hujan..tapi hujan nye memang lebat sgt..takot sok demam..
tibe2 ayah datang datang dengan payung..aq tersenyum tengok ayah aq...ayah aq senyum kat mmber2 aq...tengah jalan kaki tu ayah cakap... "ayah tengok jam da lewat..ayah fkir knape lah anak ayah tak balik2.."
Ya Allah...aku punye terharu..tak leh nak cakap..punye lah sayang ayah kat aku..ye memang ayah tak mampu nak belikan aq pape selame ni...tapi cukop r dengan kasih sayang yang mak ayah aq bagi..aq rase tak semua mak ayah diowg x macam mak ayah aku...aku x semampu macam keluarga lain...tapi kitowg alhamdulillah cukop makan minum...cukop kasih sayang walaupown kadang2 ade perselisihan faham..

No comments:

Post a Comment