My photo
klang, selangor, Malaysia
aku suzila..dok at klang..agak berat dan kurang ketinggian..hahahaha aq suke kebebasan dan ketenangan..x ske sgt kuar panas2..lebih selesa kuar malam2 sbb sejuk ckit..

Friday, October 14, 2011

harijadi aku ...


14 oktober bersempena dengan hari kelahiran aku....hari yang paling terindah....hari yang paing happy buat aku...ayed bawak aku g pantai remis....
memang happy teruja semua ade dalam hati..aku asek main pasir je ngan b....as always..snap picture laaa...hehehe
serius aku ckap...dye kapel aku yang paling pandai buat aku bahagia..
emmm
cuace time tu x panas...redup je....mmg feel abes...
ayed asek wat aku gelak je memanjang..
kitowg stay kat sane sampai gelap(malam)...pastu makan kat2 ngan sane..ayed kopekkan aku kerang bg aku makan..emm dye mmg sweet habes..
pastu lpas makan....dye bawak aku pegi tanjung harapan...naik atas kapal..hhhee...mmg best suasane nye..emmm
b...terima kasih byk2 sbb buat ayg happy semalam...i love u forever n ever b...bak kate bnde yg b bg ayg tu....
YOU MEAN MORE TO ME THAN ANYTHING....

No comments:

Post a Comment